Статті та блог туристичного проєкту #FINDWAY

Свєтка Округляється далі - Детектив Коломбо та забросікі ^_^

Buddist temples sri lanka findway travel

На годиннику телефону, який почав себе дивно поводити (весь у володаря), щось біля першої ночі. Велика купа таксистів і зазивал вкрай радісно підскакують і з возгласами «Сер! Сер! Таксі! Турс! Ве а ю гоу?» бігають навколо...
...але до мене ні – я навчишся робити відсутній образ обличчя аля «я тут все знаю і йду до наміченою цілі».

Солиця Шрі Ланки Коломбо блог про подорожі АЗією

Різниці між Шрі та Індією в фає аеропорту поки ніякої – схожі засмаглі парніши і якийсь натяк на трешачок, але мені то після 2 місяців в Індії вже ваще якось по фігу куди потрапляти, тож не довго думаючи я вивалюю з наплічником в непроглядну тьму топати щось біля 6 км в бік найближчої залізниці – по моїм розрахункам звідти майже за дружківську халяву (у порівнянні з цінами трансфера) можна доїхати автентично на електричці до детектива Коломбо – столиці Шрі Ланки.

НІчна зупинка біля аеропорат Шрі Ланки

І ось перше що мене одразу дивує, і що дуже мене радує – чистота! Але я зкидую все на свій поганий зір, ніч та втому перельоту, і просто повільно топаю по нічному острову на зупинку. Десь далеко прекрасно всплахають блискавки поміж пальм на все нічне небо – гарний такий пендаль мені топати пошвидше.

Архітектура столиці Шрі Ланки мітсо коломбо мандри файнд вей

І ось через якусь дєрєвушку, по якихось хащах я вибираюсь на залізницю посеред перону – обходити далеко тож я як калєка з наплічником залажу на перон і розумію що до найближчого потяга ще чекати хвилин 40. Навколо ні души, стара кібітка з квитками закрита, блискавки залишились десь далеко, та свіже повітря як після дощу радую мої легені. Після засушливою Індії, де за 2 місяці я не бачив не однієї хмаринки –цей острів просто автоматично перетвоюється в рай.

вокзал коломбо електричками потягами по шрі ланка

Потім приємна розмова з місцевим продавцем з кібіткі,– він знає непогано англійську і знає що на Україну напала роіся. 3 години як я вийшов з літака промайнув швидко, та ось я вже мчу у старому вагону електрички з роботягами, які їдуть рано зранку у столицю на працю. А у старому вікні вже видно перші промені сонця..

ранкова електричка шрі ланка з аеропорта в коломбо електричкою

Мій неймовірно крутий хост (який просто одразу став мені братюнєю) живе за 100 км від детектива Коломбо, тож я вирішив спочатку прогулятись рано-ранковим місто.

Ранковий Коломбо фото столиці Шрі Ланка

Та скільки разів за життя я гуляв містами на світанку – це просто найкращий та найгарніший час! І що найкраще– коли сонце встало і вже світило на максімалочках - я зрозумів що Шрі такі звичайна, НОРМАЛЬНА країна! Там є смітники, там чисто, є тротуари, правила дорожнього руху і люди не ходять просто всюди в туалети! РАЙ!!

тук тук в коломбо шрі ланка фотографії острова мандри

Але від недосипу та втоми я вже вирішив поїхати, тож в обід я вже їхав наступною електричкою акурат вздовж індійського океану з думками як не заснути і не проїхати свою зупинку…

файндвей шрі ланка подорож навколосвітка файнд вей

Напівсонний я вивалив з електрону, та було неочікувано приємно що мене не свердлили поглядами із-за того що я білий грінго. Якось швидко я від цього відвик.

шрі ланка християнські храми островацеркви азії фото

Але за хвилину я вже мчав на мотоциклі до братюні за ім’ям Прасад. Яскраво зелена трава, хмари та посмішка в 32 одразу забирає наплічник, веде тебе годувати та знайомити з мамою.

будинки у шрі ланка хати океан

Вже ввечері коли ми тусілі на пляже, якимось чином мова йде в бік тук-туків – їх тут теж багато. Коштують вони щось неадекватно дофіга (щоб купити, не проїхатись), а у одного з друзів батько як раз працює таксі..туксістом.

примус бутилка шрі ланка буда фото

І ось ненароком я кажу було б прикольно спробувати їм покерувати, як я вже опиняюсь за кермом пригнаного мені червоного трьохколісного дирчика. Десь в процесі обузданія жеребца, я дізнаюсь що в українських правах є тук тукі – подивіться на категорію Б1;))

величезний памятник будді шрі ланка огромний будда

5 хвилин спроб тронутись і о диво! Я вже таксую на вулиціх Шрі Ланки;D
Але яка ж там дивна коробка - спробуйте;)

тук тук досвід керування традиційним індійськи транспортом

Коса-кріво, але вже наступний день я з одним з друзів мого бро пішли-поїхали досліджувати його місто, яке просто виявилось сповненим крутих храмів, пляжів, і навіть забросів по яких я так скучив;)

храми шрі ланка буддізм фото ступ

Я був радий бачити, залізти і навіть заруфіти мікро пінтхаус на узбережжі океану, так як в Індії забросів в принципі не може бути – там на жаль стільки людей живе просто на вулиці, що будь які навіть руїни автоматично не можуть бути забросом.

покинуті маєтки Шрі Ланказаброси шрі ланка подорож файнвея

Менше з тим план погуляти був доповнений завданням с зірочкою – знайти собі колеса! Я розкинув місками і зрозумів що без них тут ніяк :D

храми буддістів шрі ланкаБудда Шрі ланка фото блог мандри

Не знаю що ви там могли подумати, але я мав всього два тижня тут, та як потім виявилось, встигнути хоч щось побачити на цьому переповненому ніштяками острові це реально замало!

індійській океан гоупро6 шрі ланкашрі ланка краєвид на океан

Тож ось вже за день, я з наплічником вже віддавав свій паспорт зайнятому своїми повсякденному справами смуглому парнішкє..

майк грім подорожі шрі ланка файндвей ераунд
Свєтка Округляється в Шрі Ланкє: Попка з хвостіком...
СвэткаКругла докатує Індію: Столиця ІТ, візиту інд...