Friday, 19 October 2018 19:09

Литва - Ісландія травень 2018. Частина 2

Rate this item
(1 Vote)
Продовження наших пригод в захоплюючій мандрівці Ісландією..
c162f425 c2b1 401c a99c 3108da2345a9

Початок тут https://find-way.com.ua/statti/item/100-lytva-islandiia-traven-2018iu-chastyna-1

1 травня

Ранок наступного дня нас зустрів снігом.

14a5d17e 08fe 41af a766 349cd86ba21a

Ми поспішили в Рейк’явік, трошки прогулялись по ньому.

MG 9693

Зайшли в місцевий супермаркет з найдоступнішими цінами Bonus. Затарились макаронами (50 грн/кг), сосисками (100 грн за пачку 10 шт.) і томатним соусом для приготувати щось серйозне, коли виберемося з міста і skyr (щось середнє між йогуртом і сирковим десертом, коштує близько 40 грн за баночку 170 г і близько 100 грн за 0,5 кг) з бананами (55 грн/кг) для перекусу. Скир, банани і печиво Maryland (з шоколадним краплями на кшалт нашої Есмеральди) і Hit (дві печеньки зліплені кремом) стануть нашими щоденними перекусами.

Тут же хочеться зазначити, що Ісландія - рай для фанатів лакриці (з нами було двоє таких, тому знаю;)) У супермаркетах тієї лакриці цілі відділи, де є все, починаючи від цукерок всіх форм, розмірів і комбінацій, закінчуючи йогуртами і всім, куди її можна присобачити. Мені здалися їстівними тільки цукерки зі значною порцією какао. Все інше - отрута)

MG 9678

Після Бонуса ми відвідали Харпу і потопили по маршруту проти годинникової стрілки.

Ще хочеться зазначити, що в Ісландії багато місць для відпочинку. Зазвичай вони розташовані на пагорбах з гарними краєвидами і являють собою невелику парковку + 1-2 столи з лавочками. Сьогодні на одній, яка нам трапилась на шляху, приготували обід. Столик і лавки були з двох сторін захищені від вітру.

Цього дня ми побачили:

1. Печеру ARNARKER

Пройшлися по печері метрів 200, доки прохід став настільки вузьким, що пройти стало неможливо.

2. Водоспад HJALPARFOSS

MG 9766

3. Традиційний ісландський будиночок ÞJÓÐVELDISBÆRINN

MG 9803Заночували біля останнього. Місце виявилось досить мальовничим: на пагорбі зростав ліс, з іншого боку спадав водоспад і протікав струмочком через усю долину.

2 травня

Вирішили їхати по кільцевій дорозі далі.

PANO 20180502 103348

Але те, що було ок на карті, виявилось не ок на ділі. Гарний асфальт закінчився і почалась типу місцева грунтівка, по якій з-під коліс автівки нещадно летіло каміння. Тож прийняли рішення повернутись тим же шляхом.

Сьогодні ми побачили:

1. Водоспади: SELJALANDSFOSS

MG 9857

і GLJÚFRABÚI (заниканий в скелях водоспад)

MG 9912

2. Водоспад SKOGAFOSS , мабуть, найкрутіший

20180502 212440

3. SELJAVALLALAUG - безкоштовний термальний басейн серед гір.

Це був кайф. Що нас здивувало - змішані роздягальні для чоловіків і жінок. Дуже круте відчуття свободи. Треба іноді вивозити свої стереотипи в такі місця.

20180502 161155 1 min

До речі цей басейн знаходиться під вулканом Ейяф'ятлайокютль, виверження якого було в 2010 році.

4. Залишки розбитого літака - SOLHEIMASANDUR PLANE WRECK. Літак - нічого особливого, а ось 7 км в дві сторони в напрямку узбережжя від парковки по пустинному пляжу - ось це був цікавий досвід.

20180502 223253

20180502 200716 min

Заночували просто по дорозі біля якоїсь розваленої ферми (поруч стояв нормальний, але зачинений будиночок). Звечора була норм погода (наскільки вона може бути норм в Ісландії). Ми розвішали свої купальні причандалля на профнастил який лежав поруч, а наступного ранку виловлювали їх під дощем. Така Ісландія.

3 травня

Ранок дозволив нам нормально приготувати сніданок, але поки ми доїхали до одного з перших чорних пляжів, почалася третя світова. З усіх сил фігачив мокрий сніг і вітер. Довелося перечекати хвилин 10 в автівці, проки цей треш закінчиться. За що люблю Ісландію - все може змінитися через 10 хв. Як з сонечка і відсутності вітру, до тримайте мене семеро, зносить, і знову з неба якась фігня летить.

Отже сьогодні ми відвідали:

1. Маяк DYRHÓLAEY LIGHTHOUSE

MG 0088

2. Мис DYRHÓLAEY

MG 0073

20180503 124921 min

3. KIRKJUFJARA BEACH - найвідоміший чорний пляж. Подейкують, що там знімали якісь серії “Ігри престолів”.

MG 0158

4. Місто з незвично простою для нас назвою Вік.

5. Старий покинутий міст. Ну як відвідали, побачили з дороги (він був у нас позначений на карті), під’їхали на парковку, походили з різних сторін, не знайшли як пройти - все огороджено фермерами. Пофоткали краєвиди і поїхали далі.

MG 0195

6. SKAFTAFELL / VATNAJÖKULL NATIONAL PARK  і водоспад СВАРТИФОСС - і це був вогонь. І сам парк,

MG 0282

і водоспад,

photo5465341619713714718

і вид на льодовик з однієї із гір.

MG 0330

7. HOFSKIRKJA CHURCH - дуже крута церква під грунтом, кладовище і безкоштовний туалет.

30 min 1

Неподалік від цього місця і заночували по-файндвеївськи в одному із покинутих контейнерів, тому що на вулиці фігачив сильний вітер і дощ зривався час від часу.

20180503 204350

По гуглу потім знайшли, що це покинутий табір георозвідувальників. Що здивувало - багато речей лишились на місцях. Лишилося навіть ліжко з матрацем, на який кинувши каремат і спальник я спала як бог в ту ніч:)

Поруч протікала річка, в якій ми мили посуд і набирали воду. З водою в Ісландії взагалі проблем не було. Вся вода ідеально прозора, річок і джерел дуже багато, і у нас була прісна вода майже на кожному місці стоянки.

MG 0371

4 травня

Сьогодні на нас чекало ще одне диво Ісландії - лагуни айсбергів. Відвідали:
1. FJALLSÁRLÓN ICEBERG LAGOON

20180504 124556

MG 0487

2. JÖKULSÁRLÓN GLACIER LAGOON

DSF7873

3. Diamond Beach

Далі нас чекав довгий переїзд

DSF7985

і місто з черговою невимовляємою назвою Djúpivogur, де ми відвідали:

4. JFS - ICELANDIC HANDCRAFTS - будинок чувака, який займається колекціонуванням мінералів і виготовленням різних штук на продаж

5. EGGIN Í GLEÐIVÍK - 34 пташиних яйця вздовж набережної

20180504 181523

Потім поїхали в напрямку міста Ейільсстадир через перевал і зупинилися на ночівлю в чарівній долині, побачивши на острові серед рукавів річки намет когось такого ж навіженого як і ми. Зранку виявилось, що це хлопець, який подорожує самостійно, судячи з усього автоспином.